Skip to content
  • Klanten beoordelen ons met een 9.0
  • Voordelige verzendtarieven
  • Betaal vooraf, achteraf of in termijnen
  • 14 dagen bedenktijd
  • Klanten beoordelen ons met een 9.0
  • Voordelige verzendtarieven
  • Betaal vooraf, achteraf of in termijnen
  • 14 dagen bedenktijd

♥  Eindeloos genieten in een duurzame setting, neem een kijkje in alle categorieën. ♥ 

Retourneren

Ruilen & retouren

Bij De Kisten Koning mag je je aankoop altijd ruilen of retourneren, daar doen we niet moeilijk over. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van sluiting van de overeenkomst. Heb je nog vragen over ruilen of retouren? Lees dan verder en neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen onder aan deze pagina. Mocht je er toch niet uit komen? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@dekistenkoning.nl

Gekocht in de webshop

Ben je toch niet helemaal tevreden met je online aankoop? Dan mag je de artikelen retourneren bij een van onze winkels óf op eigen kosten terugsturen via de post. Gebruik hiervoor het online retourformulier. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop de retourzending aan en stuur de artikelen vervolgens binnen 14 dagen retour.

Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, bloemen, planten, beddengoed en cadeaukaarten kun je niet ruilen of retourneren.

Terugbetaling

Je ontvangt het aankoopbedrag terug op het bij aankoop gekozen betaalmiddel. Dit houdt in dat we het bedrag terugstorten op de bankrekening, creditcard of cadeaukaart waar je de aankoop mee hebt gedaan. We raden daarom aan om een gebruikte cadeaukaart te bewaren tot je zeker weet dat je de aankoop wilt houden. Omdat De Kisten Koning een cashless winkel is, krijg je het aankoopbedrag nooit contant terug.

Verzending en Transport

De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Mocht het niet lukken om dit zelf te verzorgen, dan kun je uiteraard bij ons informeren wat het tarief van een eventuele afhaalopdracht zal zijn. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via service@dekistenkoning.nl

Gekocht in de winkel

Als je nieuwe aanwinst toch niet helemaal in je interieur past of niet aan je verwachtingen voldoet, mag je het ongebruikte artikel binnen 14 dagen in de originele verpakking en met kassabon ruilen of retourneren in de winkel.

Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, (droog)bloemen, planten, beddengoed, cadeaukaarten en aankopen bij Loods 5 Garage kun je niet ruilen of retourneren.

Terugbetaling

Je ontvangt het aankoopbedrag terug op het bij aankoop gekozen betaalmiddel. Dit houdt in dat we het bedrag terugstorten op de bankrekening, creditcard of cadeaukaart waar je de aankoop mee hebt gedaan. We raden daarom aan om een gebruikte cadeaukaart te bewaren tot je zeker weet dat je de aankoop wilt houden. Omdat De Kisten Koning een cashless winkel is, krijg je het aankoopbedrag nooit contant terug.

Transport

Als je aankoop is geleverd door De Kisten Koning Transport dan halen zij je retourzending ook weer thuis op. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken. De Kisten Koning is niet aansprakelijk voor de kosten van de retourzending.

Meest gestelde vragen Retourneren

Bij De Kisten Koning kun je een artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Hier vind je antwoord op al je vragen rondom de voorwaarden en vraag je gemakkelijk een ruil of retour aan.

Welke retourmogelijkheden heb ik?

Binnen 14 dagen na ontvangst heb je 2 opties:
- Je product ruilen voor een ander product
- Je product retourneren en je geld terug laten storten

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

1. Meld je retour hier online aan OF handmatig door een email te sturen naar service@dekistenkoning.nl ovv jouw ordernummer + welke producten retour komen en de reden van retour.
2. Bereid je product voor op de terug reis: Gebruik hiervoor de originele verpakking of dusdanige verpakkingsmateriaal dat het product beschermd is.
3. Na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestigingsmail en een verzendlabel. Print het verzendlabel uit en plak het op de verpakking van het product.
4. Stuur je pakketje terug via een DPD of PostNL- punt bij jou in de buurt! Tegen een kleine vergoeding van 7,50 euro per pakket kan het door UPS of GLS bij jou thuis worden opgehaald. Voor afhalen bij jou thuis informeer via service@dekistenkoning.nl voor de mogelijkheden.
5. Leun lekker achterover en houd de status van jouw pakket in de gaten via de ontvangen track- en trace code.
6. Zodra jouw retourzending verwerkt is, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van jouw betaalmethode. Om het aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.
6a. Het retour sturen van producten is niet gratis, dit wordt uiteindelijk verrekend met de reeds betaalde verzendkosten in het volledige aankoopbedrag. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie hierover via service@dekistenkoning.nl