Skip to content
  • Klanten beoordelen ons met een 9.0
  • Voordelige verzendtarieven
  • Betaal vooraf, achteraf of in termijnen
  • 30 dagen bedenktijd
  • Klanten beoordelen ons met een 9.0
  • Voordelige verzendtarieven
  • Betaal vooraf, achteraf of in termijnen
  • 30 dagen bedenktijd

Verras jouw medewerkers met de Kerstpakket kratten!  Ook met eigen logo is mogelijk!

Bezorgen en ophalen

Levertijden

De Kisten Koning heeft een eigen werkplaats en magazijn, dit houdt in dat de meeste  aankopen direct worden geleverd. We maken onderscheid in de volgende levertijden:

  • Direct leverbaar (op werkdagen voor 15.00 uur besteld – morgen in huis)
  • Snel leverbaar (binnen 3 werkdagen in huis)
  • Leverbaar binnen 3 tot 5 dagen
  • Leverbaar binnen 5 tot 7 dagen
  • Leverbaar binnen 7 tot 14 dagen
  • Leverbaar binnen 14 tot 28 dagen
  • Leverbaar meubels 2-6 weken
  • Maatwerk: 6-8 weken of in overleg

We geven de levertijden duidelijk aan op de artikelpagina, maar we vermelden het ook nog in je order. Bestellingen die door reguliere pakketbezorgdiensten worden bezorgd, worden automatisch aangeboden. Een dag voor ontvangst krijg je per e-mail een Track & Trace-code toegestuurd. Heb je een groot artikel besteld dat door een transportpartner wordt geleverd? Dan neemt onze partner contact op om een afspraak in te plannen zodra het artikel is gearriveerd bij onze deelnemer. Onze levertijden zijn indicatief en kunnen daardoor soms afwijken.

Dit doen we terwijl je op je bestelling wacht

Na je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk door onze medewerkers in gereedheid gebracht voor verzending. Wanneer jouw aankoop nog moet worden geproduceerd of op maat moet worden gemaakt, ontvang je opnieuw bericht zodra je bestelling klaarstaat voor verzending.

Tijdens drukke periodes

Op drukke momenten, bijvoorbeeld rondom feestdagen, kan het langer duren dan je van ons gewend bent om je pakket te ontvangen. Hou daarom je Track & Trace goed in de gaten en neem bij vragen contact op met De Kisten Koning klantenservice. 

Bezorgingskosten

Wij rekenen bezorgingskosten , dit is per product verschillend en wordt getoond in de winkelwagen.

Kosten retourzending

Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, want bij De Kisten Koning mag je je bestelling gewoon retour sturen (Let op! Uitgezonderd op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, bloemen, planten, beddengoed, cadeaukaarten en diensten die geleverd worden door De Kisten Koning). De kosten van de retourzending zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij je met onze klantenservice een andere afspraak hebt gemaakt.

Service

Jij bepaalt zelf wanneer je aankopen worden geleverd, de vervoerder plant hiervoor een afspraak met je in. We leveren je bestelling tot de voordeur op de begane grond. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor voldoende hulp bij het tillen om je aankoop naar binnen of naar boven te dragen. Vergeet niet om de deuropeningen, trappenhuizen en lift op te meten voor we van start gaan met de levering. Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.

Bezorging door de mannen van De Kisten Koning

De custom made meubels (kasten, dressoirs, tvmeubels, banken, hockers en fauteuils) van De Kisten Koning worden geleverd door onze eigen vervoersservice. Zodra jouw aankoop klaar is, wordt deze door ons ingepland. Na ontvangst nemen wij contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak.

Transport partners

Bestellingen die online zijn geplaatst, worden niet geleverd door onze eigen transportservice. Om je bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren, werken we samen met de diverse transportpartners zoals Post NL, DPD, FRL, Sluyter Transmission, DHL en diversen.

Contactgegevens & openingstijden

Onze eigen klantenservice staat  5 dagen per week van 09.00 tot 17.30 voor je klaar. Neem telefonisch contact op, stuur een e-mail of verstuur een chatbericht.